onsdag den 3. februar 2016

Dirtytalk?

Når man nu har fået øjenkontakt med den dejlige fyr på dansegulvet en lørdag nat, og vælger at tage med ham hjem, ved man aldrig hvad det byder på. Hvem ved om han har en fifty shades of grey fetish, knepper med skoene på, eller om man ender ud i et rigtig akavet forspil hvor han ikke vil op og stå og du er knas tør.... eller om det er en dirtytalker du har fået dig? 
Jeg er ret overbevist om at, næsten alle har prøvet det, enten ved forspil eller under samleje. Men hvornår går grænsen og er grænsen allerede gået, når man begynder at snakke? skal man ikke bare stønne lidt og nyde stilheden og den kommende orgasme? eller skal man peppe hele stemningen op, ved at hviske frække ting ind i øret på en? og hvorfor gør mænd det? for at markere sig? vise de er den dominerende? vi ved godt at os kvinder gør det, for at gøre dem glade og tænde dem....men gør mænd det i virkeligheden mere for dem selv, end for os? 
Det jeg sætter spørgsmålstegn ved, er hvornår grænsen går? hvornår går du fra at være oppe i den syvende himmel til at være nede og ramme bunden af bunden? hvornår/ eller bliver dirty-talk for overdrevet?

Daddy- fetish
- Min veninde var udsat for under en doggy position, at blive smækket i røven og høre ordene "Who's your daddy?" komme ud af munden på manden. Er det grænsen? er du så pludselig blevet et dyr eller en datter der bare skal "ordnes" i den mest objektive position? eller er det frækt?

- Min anden veninde havde været til en fest, hvorved hun endte med en fyr på toilettet i fuld tilstand. Her gik det vildt for sig og midt i det hele spørger han så "så får farmand ikke noget i dag?" og peger ned på sit skridt. Min veninde kiggede skræmt og svarede et bestemt NEJ. Han kiggede skuffende og gik derefter ned på hende. Men der går denne her "du er godt nok fræk, du er så fræk at jeg rent faktisk vil med på toilettet med dig" til "hvad fanden siger du til mig? farmand? virkelig...." 

Spørgsmål under sex? 
Eller denne der markering der kommer, når de har taget en piges mødom. Min anden veninde var udsat for under sex at blive spurgt "Nu du ikke længere jomfru. Var det så en god første gang?" 
Det er jo som sådan sødt, fordi mænd føler altid der ligger et pres på dem, når det er pigens første gang, men alligevel så er det bare måske lidt mærkeligt at få stillet sådan et spørgsmål under sex? du kunne vente til bagefter, eller måske lade vær.... 

Generelt at stille spørgsmål under sex som "hvad vil du lave nu, noget der kunne være godt?" "kan du lide denne position?" "hvordan vil du have det hvis jeg gjorde .... på dig?" 
Altså jeg vil hjertens gerne svare på dine spørgsmål, men det er bare ikke altid man har sin hjerne det rette sted under sex, så det ender altid med et akavet "det ved jeg ikke...øh....hvor du vil" eller noget i den stil. 
...
At manden siger hvad han gør ved en, kan være rigtig dejligt og meget frækt. Det kan dog meget hurtigt gå fra at være frækt til at det går galt og man sidder med en øv følelse. Men jeg har også hørt, at både damer og mænd ikke starter ud med det, altså som på one-night-stands. Nogle mener de skal vænne sig til personen før de går i gang med den frække snak. Andre har det måske meget godt med det allerede fremvises første gang. Nogle elsker "daddy-talken" ? eller også gør de ikke? og hvorfor  nogle mænd elsker at snakke løs i sengen under samleje, tror jeg stadig jeg vælger at stille spørgsmålstegn ved... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar